Accueil - Home

Biometrical image test of Casey BohunZandvoort/Canada

Casey Bohun, een slachtoffer van Zandvoort, 3j. oud

Jacqueline de Croÿ - 29 mars 2004

Casey woonde bij haar moeder en de vriend van haar moeder toen ze op 5 augustus 1989 verdween uit haar huis in de 94A straat in het noorden van Delta, in de Canadese provincie British Columbia.

Biometrical image test of Casey Bohun

Om 05 u.38 werd zij voor het laatst gezien terwijl zij in haar kamer lag te slapen. Om 09.30 u. was haar bed leeg, en sindsdien heeft niemand haar ooit nog gezien. Vier jaar later meldde een getuige zich die haar in Kamloops zou hebben gezien, maar het politieonderzoek dat daarop volgde leverde niets op. In dat zelfde jaar 1993 kwamen de verdenkingen tegen de biologische vader van het kind te vervallen, nadat hij een test met een leugen-detector had doorstaan. In 2001 werd de vader van Casey door de autoriteiten van Kamloops uit het ouderlijk gezag over een van zijn andere kinderen ontzet. Een maand later pleegde de moeder van Casey zelfmoord door van de Patulo brug in de rivier de Fraser te springen die door Delta loopt. Het politie-onderzoek naar die zelfmoord is nog steeds niet afgesloten.

In februari 2004 herkent een medewerkster van de (Stichting Princesse de Croÿ?) Casey Bohun op foto's die op de CD-ROM van het pedocriminele Zandvoort netwerk stonden en die gepubliceerd zijn op een Nederlandse web-site. Men heeft toen een vergelijkende biometrische analyse van die foto's gemaakt die aantoonde dat de foto van de CD-ROM en die van Casey Bohun op 342.864 rasterpunten verschilden, hetgeen betekent dat ze voor 90% overeenkomen.

De politie-beambte Leeson van de afdeling zware criminaliteit van de politie in het Canadese Delta heeft contact opgenomen met de Belgische Stichting Princesse de Croÿ naar aanleiding van deze zaak. Maar het is nu maanden later en de Belgische autoriteiten hebben nog steeds niet gedacht het voorbeeld van hun voortreffelijke Canadese collega's te moeten volgen.

Casey Bohun in the media

Bron. http://fondationprincessedecroy.eu/07-casey_bohun-fr.html

_____

Fondation Princesses de Croÿ et Massimo Lancellotti - 10 Rue Faider - 1060 Bruxelles - Belgique - Droit de réponse: postmaster@droitfondamental.eu